728x15 link reklam alanı


Sansar Salvo Pisi Pisine Dinle ve Şarkı Sözü

Twitter  Share Facebook  Share Reddit  Share stumble  upon Digg  Share Delicious  Share Haber.gen.tr  Share oyyla linkibol

250x250 yazı içine reklam alanı


yeraltı rap dünyasının psikopat yazarı sansar salvo'dan yine arşivlik bir parça: pisi pisine. sansar salvo yani ekincan yeraltının en çok dikkat çeken rapçilerinden. sözleri arasındaki uyum ve mana bütünlüğü ses tonunu ile inanılmaz bir birliktelik yakalıyor. şimdi sizlere sansar salvo pisi pisine dinle ile başbaşa bırakıyoruz. sansar salvo pisi pisine şarkı sözü her zamanki gibi video klibin altında sizlere sunulmuştur. iyi dinlemeler. bizden ayrılmayın ;)

 

 

Sansar Salvo Pisi Pisine Şarkı Sözü

 

nakarat x2 pisi pisine kesilir deli gibi nefesin işin içine girerim gelir elim hevesim durmadan geliyorum geliyodu gidesim neresinin eserisin biliyonmu bu sesin bi değişik oldum yine sıkkınlık bıkkınlık olucaksa iyi olmaz aramızda kırgınlık dargındık kendimize namlu döndü size çekip gitmenize çünkü tamamen cazdaydım hastaydım hastaydı ama daha hastaydın kassaysın aslında o zamanda basmazdın üzerime yazmazdım böyle dünyanın gezenine tozanına o çocuklar hep yaslı her yastık azrail bana sanki bin cahil gücündeydi hercai yorumların bir çare bulduğunda bin tane kolpa ruhu dahil yüzün oldu karanlık konuşunca canpare hep gelince öyle olur ip gelince şöyle dur sokakta kanlı kolum olduğunda takmıyodun çünkü bizden önce işte kimse kan çıkarmıyodu gün oldu istemedik fakat tat çıkarmıyo bu nakarat x2 nasıl yani olmuyomu depresanla olmuyodu bu rap işi bilmiyosun ritmi öyle duymuyodum yinede hakim oldum her kafayla baki oldum yollardan geçtik çok tıkandı yolun bu nefes tıkanmıyodu yıllar önce her yerim elleride bellerinde bekçileri gelmesin cinnet oldu geçmişim ve hiddet oldu bitmişi cesaret edememde yanlışlıkla girmesin düşse yalan olur dönüşse tavan asık temizlik yapanların delirmesi olasılık her güzel kız tutmuyo bak açınca burasını eziklik yapan çocuklar diss yapınca yaramadı rapleriniz mermiyse hiç bi yerim kanamadı jipleriniz geldiyse nedense tanımadık partilerin girişinde aratıp tarattık hep beraber bağırın bi yaratık yarattık nakarat x2



Bağlantılar
468x15 link reklam alanı
97
0
0

Etiketler : Sansar Salvo Pisi Pisine,Sansar Salvo Pisi Pisine dinle,Sansar Salvo Pisi Pisine şarkı sözü,Sansar Salvo Pisi Pisine indir,Sansar Salvo Pisi Pisine sözleri

bilgideposuBu yazı 01 05 2010 tarihinde Bilgi Deposu tarafından yayınlandı. Sitemizden haberdar olmak için RSS beslememize abone olabilirsiniz.


Yorum Yaz




Copyright © Bilgi Deposu - Sitemap - Arşiv